Un colt ultra’ uitat de lume

August 5, 2008

Cronica ultra’ in galben-negru: Steaua-FC Brasov 2-1

Filed under: Cronici ultras,Spectacol pe stadioane — admin @ 1:22 am
Tags: , , ,

In etapa a II-a a Ligii I FC Brasov s’a deplasat la Bucuresti pentru a juca in Ghencea, cu Steaua. Dornici sa fim alaturi de echipa in prima deplasare, ne’am strans cam 200 de suporteri sa plecam in Ghencea. La plecare am fost intarziati de catre jandarmerie care nu permitea accesul in stadion la Bucuresti fara lista cu datele personale a celor ce se vor deplasa in Ghencea, astfel ca jandarmii brasoveni au trebuit sa ne ia pe rand si sa faca o lista cu cei prezenti.

Ajunsi la stadion dupa cateva blocaje in trafic, jandarmii bucuresteni ne asteptau cu lista pe care au inceput sa o strige precum profesorii la scoala, astfel ca am reusit sa intram in peluza prin minutul 20 al primei reprize.

La meci nu au fost prezenti cei din Forza Carpatica ei nefiind pe lista cu grupul organizat, in schimb au facut deplasarea baietii din: Flank Ultra 98, Provincial, Delinquent (ei nu au afisat bannerul). De asemenea ne bucuram de revenirea celor din Grupo Alcoli care dupa mult timp au afisat steagul de gard. Aceasta fiind si prima deplasare in care FU98, PRVNC, DQT si GA fac deplasarea impreuna.

Pe parcursul meciului am avut 3 steaguri mari si cateva mici, iar la inceputul reprizei a doua in dreptul celor de la Provincial a fost afisat mesajul : RIP Gogu’ pentru galateanul decedat etapa trecuta) .

Sfarsitul meciului i’a gasit pe brasoveni cantand un binecunoscut slogan anti-Steaua fapt care i’a facut pe jandarmi sa intre in peluza cerand fanilor sa inceteze cu injuriile, lucru care dupa un timp s-a si intamplat.

La intoarcerea spre Brasov echipa a tinut in lant seria ghinioanelor, dupa ce au pierdut in ultimele minute in Ghencea, au mai pierdut si autocarul acesta stricandu’se, astfel le’am dat unu din autocarele noastre fapt ce a dus la sosirea noastra in Brasov nu cu mult inainte de inceperea programului de munca.

Suporterii Stelei au fost neasteptat de numerosi chiar daca in prima etapa Steaua a fost invinsa. Nu au fost prezente pe gard mai multe steaguri, printre care mentionez Armata 47 Vest, Triada si Desant (in Peluza Nord) si Vacarm (Peluza Sud). Suporterii gazda au impins echipa spre un rezultat pozitiv, la multe actiuni (sonore) ale gazdelor peluzele fiind acompaniate si de cele doua tribune.

Bamse PRVNC

9 comentarii »

  1. Triada si Desant … normal ca nu erau acolo.Daca au fost furate …

    Comentariu de Kittutza — August 5, 2008 @ 2:05 am | Răspunde

  2. pai din cate am vazut la stadion… ati venit in autobuz de oras, deci din banii clubului. pai normal k asa e usor sa „faceti deplasari impreuna” =)) si nu uitat: strigarea de baza e „Vama, Vama, Vama..” poate va da si ceva sendvisuri 😉

    Comentariu de crocodiluStelistbv — August 5, 2008 @ 6:44 am | Răspunde

  3. auzi tinere da voi cu mergerati la brasov microbuzele de unde erau…oricum nea tinut sa va cantam ce am vrut noi si voua si lu radoi si lu beclai si de galata asa ca coicu mik anu acesa p..a in ghencea!!

    Comentariu de brasov — August 5, 2008 @ 9:53 am | Răspunde

  4. @Kittutza
    In acest fenomen, termenul folosit si corect este „captura”.

    Comentariu de nimeni — August 5, 2008 @ 10:01 am | Răspunde

  5. Da,da,stiu 🙂

    Comentariu de Kittutza — August 5, 2008 @ 11:55 am | Răspunde

  6. @crocodilu … esti un stelist Inf..ect !!! altii au autocare de la club si tot nu fac deplasarile asa ca taci draq..

    Comentariu de eu — August 5, 2008 @ 2:46 pm | Răspunde

  7. @bamse A47V a fost pe gard trust me ;))

    Comentariu de ultrash — August 5, 2008 @ 3:02 pm | Răspunde

  8. @ultrash asa o fi…yo nu l’am vazut

    Comentariu de BaMSe — August 5, 2008 @ 4:00 pm | Răspunde

  9. Numai prostii ai zis acolo 😉

    Comentariu de nimeni — August 6, 2008 @ 1:45 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

