Un colt ultra’ uitat de lume

August 15, 2008

Un joc, o joaca, pentru toti

Filed under: Din presa — admin @ 7:52 pm
Tags: , ,

Nu este vorba de vreun articol legat de fenomen, nu e cronica de meci, nici istorie a vreunei peluze, nici macar nu sunt idei despre ce se petrece pe stadioanele din Romania sau din strainatate. Dar are totusi o cat de mica legatura cu cei care, meci de meci, pe orice vreme si in orice colt de tara sau de continent, isi insotesc echipa iubita.
Este vorba de un joc. Sau mai bine zis de o joaca. Pentru cetateni dar si pemntru ultrasi. V-am facut curiosi? Daca nu, puteti sa inchideti fereastra, daca da, hai sa vedem totusi despre ce e vorba si cu ce „se mananca”.

Zilele trecute m-a cautat pe mess un amic cu care nu mai vorbisem de mult. Bla, bla, bla, obisnuitele politeturi, povesti despre ce-am facut „in ultimii 5 ani”. Incet incet discutia a ajuns si la fotbal. Era de asteptat, amandoi suntem „morti” dupa acest joc de (ne)gentlmeni. Am comentat ultimele evenimente si am adus cu discutia si la pariuri. Amandoi suntem genul de „jucatori” carora ne place jocul, si nu avem un scop in a castiga un munte de bani din asta, asa ca nu eram prea incantati de oferta existenta pe piata, pentru ca peste tot se cer bani, carduri, etc. Nimic pe gratis!

Astazi, acelasi amic m-a cautat iar si mi-a spus ca „ne-am facut un loc de joaca”. Am intrat, mi-a placut si am zis a ar fi cazul sa le spunem si altora despre el. Dar cum s-o facem? In cateva minute am gasit si textul. Deci…

Daca vrei sa te imbogatesti rapid, mai bine nu intra, ca pierzi vremea! Dar daca iti place sa te joci fara sa risti, fara sa pierzi bani, te invitam sa intri! Un nou joc online GRATUIT pentru iubitori de fotbal! WWW.PRONOFAN.RO Nu ai decat sa iti pui pronosticurile tale si sa te asezi cu berea in fata si cu telecomanda in mana. Stai in fotoliu si butonezi printre gsptv-uri. Daca nu ii prinzi, te prindem noi cu sectiunea livescore. Pronofan.ro nu da nici berea nici semintele, asa ca aici chiar trebuie sa investesti. Pe pronofan.ro castiga doar cei care sunt transpirati si…inspirati! Iar despre premii…hmm SURPRIZA. Incearca, doar e gratuit.

1 comentariu »

  1. daca dai click pe site de aici nu merge ..

    Comentariu de cr — August 15, 2008 @ 10:06 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

