Un colt ultra’ uitat de lume

August 22, 2008

Cronica ultra’ de sub furnale: Viitorul Sinnandrei-Corvinul Hunedoara 0-2

Dupa o vara zbuciumata, a inceput si campionatul, intr-o incertitudine si liniste apasatoare. Toata vara s-a promis, dar rezultatele nu au aparut . Ne-am zbatut, am iesit in strada…In fine, e greu sa lupti cu oameni de nimic…
Dat fiind faptul ca baietii din Ultras Korp si Hell Boys s-au autosuspendat, am plecat doar o masina spre Carani, caci acolo se juca meciul. Cu toate ca si noi consideram
ca deplin fondate motivele celor doua brigazi, prezentate intr-un comunicat, totusi noi (Distrikt Ultra) am decis in urma unei sedinte de brigada sa ne prezentam la meciuri in continuare, dar fara a incuraja echipa.

Le respectam decizia colegilor nostri de la UK si HB si speram ca se vor rezolva macar o parte din probleme cat mai curand, pentru a continua impreuna munca pe care am depus-o pana acum.

Am ajuns la stadion cu vreo un sfert de ora inainte de meci. Cele 300 de locuri din tribuna, construita de curand, s-au umplut intr-un stil englezesc in minutele premergatoare fluierului de inceput. Am afisat pe gard un tricou negru intors cu capul in jos, impreuna cu mesajul: PROMISIUNI CAT PENTRU UN UNIVERS, DAR FACETI TOTUL INVERS. Am vrut sa subliniem astfel ca totul este facut pe dos, iar lumea fotbalistica hunedoreana este cu susul in jos. Faptele sunt contrare promisiunilor, rezultatele inverse declaratiilor.

Nu am cantat deloc pe durata partidei, chiar daca la golurile inscrise ne tresarea inima. Va dati seama, anul trecut, in tot campionatul am vazut vreo zece goluri…

Am plecat de la stadion cu mica bucurie a unei victorii dupa cinci luni, dar urmariti de permanenta dezamagire a ceea ce se intampla: promisuni, scuze, pretexte, incertitudine, zvonuri ce apasa greu, si fredonand in gand niste versuri simple care rasunau demult pe stadion: “Nu da Doamne nimanui, viata Corvinistului…” Suspin, dar inspir adanc si incercam sa inaintam prin nisipul miscator, pe care din pacate ni l-au aruncat tot hunedoreni de ai nostri…

der kaiser-Distrikt Ultra

3 comentarii »

  1. Nu am cantat deloc pe durata partidei, chiar daca la golurile inscrise ne tresarea inima. Va dati seama, anul trecut, in tot campionatul am vazut vreo zece goluri…

    asta e una din cele mai tari fraze citite , e bine ca avetzi puterea sa facetzi haz de necaz!!!
    succes in continuare!

    Comentariu de dsud — August 22, 2008 @ 10:40 am | Răspunde

  2. e scris cu pixu mesajul ala..sau creion?

    Comentariu de razvan — August 23, 2008 @ 2:01 pm | Răspunde

  3. razvane mai bine taci decat sa dai cu paru’ ..

    Comentariu de Swill — August 25, 2008 @ 12:03 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

