Un colt ultra’ uitat de lume

August 26, 2008

Cronica ultra alb-violeta: Pandurii Tg Jiu-FC ARGES

Etapa a 5-a, deplasare in Gorj.
Cu toate ca meciul a fost programat luni (o zi atipica pentru fotbal), am plecat din Pitesti la ora 16:00 spre Targu-Jiu 30 de persoane, plini de entuziasm, speranta si „voie buna”. Un drum destul de aglomerat, dar am ajuns cu bine si am intrat in stadion cu un sfert de ora inainte de fluierul de inceput.

Ne punem pe cantat. „Chiar daca cerul este albastru / Chiar daca marea este la fel / Violet este sufletul nostru / Niciodata nu va fi altfel”… Am „inaugurat” cateva cantece noi, care s-au auzit destul de bine, in comparatie cu numarul destul de mic de glasuri.

Echipa nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor noastre, din contra, ne-a dezamagit. Inca o data. Am continuat sa cantam, sa facem putina „caterinca”, am facut si un pogo, spre suprinderea comentatorilor de la Gsp TV, care din cate am inteles au zis ca aratam „o bucurie nejustificata”. Nu era o bucurie, asa am simtit noi.

Referitor la sustinatorii gazdelor, am remarcat doua grupulete. Unul la peluza opusa, care nu s-au facut remarcati cu nimic. Ceva mai in dreapta noastra, „Crazy Boys”, rebelii gorjeni, niste copii de pana in 10 ani, cu un banner facut cu markerul, cu un repertoriu bogat, inspirat de pe youtube.

Le-am intors spatele jucatorilor care au venit sa ne salute la finalul meciului, si vom continua sa ne manifestam astfel si la meciurile urmatoare, daca atitudinea lor din teren nu se schimba. „Cu totii la Primavera” a fost mesajul nostru catre jucatori. Dupa cativa mititei la Dedulesti, drum intins pana la casele noastre…

pikciu Violet Eagles

9 comentarii »

  1. voi astia de la pitesti sunte-ti foarte foarte slabuti,cateodata de-a dreptul penibili,voi criticati si radeti de altii…..”“Crazy Boys”, rebelii gorjeni, niste copii de pana in 10 ani, cu un banner facut cu markerul, cu un repertoriu bogat, inspirat de pe youtube”…. :)) Prea complexati

    Comentariu de indiferent — August 27, 2008 @ 12:00 am | Răspunde

  2. Am continuat sa cantam, sa facem putina “caterinca”…. e la moda, ati vrut sa fiti in ton cu trendul sau cum?

    Comentariu de Pride — August 27, 2008 @ 9:00 am | Răspunde

  3. FORZA VIOLA FELICITARI CELOR CE AU AFCUT DEPLASAREA …

    Comentariu de Andrei || — August 27, 2008 @ 4:25 pm | Răspunde

  4. fara cearta sau impresii, pt indiferent: sincer, nu ma prea intereseaza parerea ta, si a altora ca tine. te rog mult, daca nu macar tu nu stii sa scrii, consulta pe cineva inainte sa postezi ceva. si lasa Pitestiul in pace, ca n-ai tu treaba. sper sa faci tu deplasarea la tg jiu, sa vdm apoi ce parere o sa ai dsp „Crazy Boys”, daca asta te-a deranjat pe tine. cat dsp caterinca, la 3-1 si cu o prestatie jalnica a echipa, vroiai sa plangem sau sa ne taiem venele?

    Comentariu de vulturul_brat — August 28, 2008 @ 12:29 am | Răspunde

  5. FORZA VIOLA! si indiferent de ce ziceti voi galeria Argesului e cu mult peste alte galerii din Romania..un exemplu de acum : pandurii..pai voi ma capete seci comparati galeria pandurilor cu cea a argesului?

    Comentariu de Jokker — August 28, 2008 @ 4:06 pm | Răspunde

  6. de ce suntem slabuti .. de obicei noi tinem la silueta noastra … nu vrem sa ajungem obezi ca aia care sustin gipsy giulesti.noi ne facem datoria 30 40 2000 cati suntem nu putem emite pretenii cat timp echipa mere prost si la meci dabia vin 2 3 mii acasa

    Comentariu de Andrei || — August 28, 2008 @ 5:44 pm | Răspunde

  7. Stai linistit Jokker, „gipsy” aia de Giulesti sunt si mai suplii asa si mai bine facuti.O sa ramai surprins cand o sa ajungi pe Giulesti de ce le poate pielea.De fapt, sunt sigur ca o sa ramai surprins!;)

    Comentariu de Gruppo Pitesti — August 29, 2008 @ 4:43 pm | Răspunde

  8. Scuze, Andrei spusese , nu jokker!

    Comentariu de Gruppo Pitesti — August 29, 2008 @ 5:32 pm | Răspunde

  9. da.. voi ramane surprins cand imi va disparea portofelul sau cine stie chiar masina din parcare … nu imi pot inchipuii ce simte un pitestean care tine cu rapidu’ …fratee … pacat … cat despre gruppo pitesti :)) toata stima si respectul ati venit la inmormantarea MARELUI DOBRIN dar apoi ati racit relatiile … :)) hai sa ne desfiintam intre noi :)) sa ii facem gelosi de dinamovisti :)) am glumit .. oricum sanatate si sustine echipa locala :))

    Comentariu de Andrei || — August 29, 2008 @ 5:52 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

