Un colt ultra’ uitat de lume

Septembrie 10, 2008

Chestionarele pentru „acreditarea de deplasare”

Filed under: Spectacol pe stadioane — admin @ 12:30 am

„M-am consultat şi cu jandarmii, şi cu domnul preşedinte Dragomir, şi am hotărât, de acum înainte, la următoarele deplasări, clubul va face în fiecare săptămână o ofertă pentru fanii care vor să meargă în deplasări şi vor primi o acreditare pe bază de buletin. Toţi care sunt acreditaţi de club trebuie să îşi ia angajamentul că nu se vor deda la acte de violenţă”, a spus Adrian Mititelu.

Iata ca, unul dintre suporterii olteni, dupa o indelungata munca de investigare, filare si chiar si de „presiune” a reusit sa puna mana pe unul dintre chestionarele pe care ultrasii olteni le vor completaq pentru a obtine „acreditarea de deplasare”.

Chestionar

In vederea obtinerii acreditarii, suporterii Universitatii Craiova vor fi supusi unui scurt chestionar tip grila, la care trebuie sa obtina un punctaj de minim 100 puncte.

1) Mergeti la meciuri in peluza?
– da, sunt intr-o brigada – minus 100 puncte
– da, dar nu fac parte din nicio brigada – minus 99 puncte
– nu, doar in tribuna – plus 10 puncte

2) Ce parere aveti despre Postasu’?
– buna – minus 20 puncte
– proasta – plus 10 puncte
– cine e Postasu’? – plus 50 puncte
– sunt Postasu’ – minus 20.000 puncte

3) L-ati fluierat vreodata pe Dina?
– niciodata – plus 10 puncte
– de multe ori – minus 30 puncte
– doar cand isi da autogol – minus 10 puncte

4) Ce parere aveti de transferul lui Andrei Ionescu la Steaua?
– proasta – minus 30 puncte
– buna – plus 10 puncte
– trebuia dat si Costea – plus 30 puncte

5) Tineti cu echipele romanesti in cupele europene?
– da, cu toate – minus 10 puncte
– numai cu Steaua – plus 50 puncte
– Forza Bayern, Lyon & Fiorentina – minus 50 puncte

6) Care este cel mai bun patron de club din Romania?
– Adrian Mititelu – plus 100 puncte
– Gigi Becali – plus 99.5 puncte
– altul – minus 10 puncte

7) Ce jucatori vreti sa mai aducem la Universitatea?
– australieni – plus 10 puncte
– orice, numai australieni nu – minus 20 puncte
– pe nimeni, avem destui tineri de valoare – plus 50 puncte

craiova-maxima.ro – user ozzy

11 comentarii »

  1. trist, dar adevarat

    Comentariu de Theodorus — Septembrie 10, 2008 @ 1:12 am | Răspunde

  2. sa stii ca reflecta exact situatia in care ne-am putea afla daca ne-am pune toti la mintea lu mititelu
    moarte ospatarului!

    Comentariu de craiova — Septembrie 10, 2008 @ 1:33 am | Răspunde

  3. vad ca nu v-ati prins ca-i la misto „chestionarul”

    Comentariu de bivolaru — Septembrie 10, 2008 @ 9:21 am | Răspunde

  4. haz de necaz

    Comentariu de bivolaru — Septembrie 10, 2008 @ 9:21 am | Răspunde

  5. ba ne-am prins prietene, scuza-ne da nu suntem retardati, da chiar asta e gandirea aluia, ne pisam pe acreditarile lui ce a fst la dinamo a umplut paharu, am vrut sa fim civilizati si sa nu le dam motive sa nu ne lase la meci, si uite, esti bun te ia de prost
    MUIE SISTEMULUI!

    Comentariu de craiova — Septembrie 10, 2008 @ 10:30 am | Răspunde

  6. haz de necaz .. 😦

    Comentariu de spectator — Septembrie 10, 2008 @ 3:54 pm | Răspunde

  7. aoleu 🙂 ce aberatii waaaaa =)) ce e ma ala ??? :)))

    Comentariu de Andrei PITESTI — Septembrie 10, 2008 @ 5:17 pm | Răspunde

  8. srr ma luat valu cand am vazut 🙂 ALATURI DE TIMISOARA SI CRAIOVA IMPOTRIVA SISTEMULUI!Nu ne pot conduce niciodata sa fim seriosi si jandarmeria si liga fac ce vor din noi deoarece suntem usor de spart daca am fii mai fermi si am face ceva cu adevrat deosebit cred ca am schimba fotbalul cel putin cel din peluza

    Comentariu de Andrei PITESTI — Septembrie 10, 2008 @ 5:19 pm | Răspunde

  9. Prea tare, felicitari autorului.

    Comentariu de dR — Septembrie 10, 2008 @ 5:33 pm | Răspunde

  10. hai ca e chiar tare :))))))))))))

    – sunt Postasu’ – minus 20.000 puncte

    Comentariu de Mitica Dragomir — Septembrie 10, 2008 @ 5:34 pm | Răspunde

  11. […] Sa va dau si niste articole legate de fotbal.. nu?? uite.. pe blogul de moda veche, aflam o parere despre suporterii timisoreni si scandalul cu depunctarea…. iar de pe un colt ultra uitat de lume, aflam ca mai nou, suporterii craiovei au nevoie de acreditare pentru a-si sustine echipa.. iar pentru asta trebuie sa completeze niste chestionare. […]

    Pingback de Blogu’ lu’ Panda » » De la altii citire… (4) — Septembrie 15, 2008 @ 12:16 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

