Un colt ultra’ uitat de lume

Septembrie 17, 2008

Cronica ultra’ galateana: Poli Iasi-OTELUL

Deplasarea la Iasi a inceput pentru noi cu o saptamana inainte de realizarea acesteia, si dupa destul de multa munca a venit si ziua cu pricina. Astfel, cei din Sud (40 de persoane) am parcurs distanta Galati-Iasi cu 2 microbuze. Drum fara probleme, presarat cu muzica, bautura si multa voie buna. Am ajuns cu putina intarziere la stadionul Emil Alexandrescu,  acolo unde am reusit sa intram cu materialele fara probleme. Pe stadion destul de putina lume.

Nord-ul galatean s-a deplasat cu un autocar, la acest meci prezentandu-se aproximativ 40 de persoane. Au fluturat  un steag mare si au cantat si in prima si in a 2-a repriza.

Gazdele au avut o prezenta destul de slaba, comparativ cu ce ne-am fi asteptat sa fie. Nord-ul iesean a fost compus din circa 150 de persoane. Au cantat din punctul meu de vedere foarte slab, coloristic au stat in aceeasi nota, fiind prezente 3 steaguri mari, fluturate ocazional si pe rand. Au afisat mesajul “Bine ai revenit Gava”, insa nu am putut descifra de cine a fost semnat, din cauza distantei prea mari. A mai fost afisat in nord-ul iesean si un mesaj de sustinere a Timisoarei, in arhicunoscuta problema cu care suporterii lui Poli se confrunta de ceva vreme.

Sud-ul iesean a fost compus din vreo 10 persoane, care insa nu si-au facut simtita prezenta foarte mult.

Noi din Sud, am cantat pe tot parcursul meciului destul de bine, cu un plus in repriza a 2-a. Am reusit sa coloram zic eu foarte frumos sectorul, avand 20 de steaguri mari si mici, pe care le-am fluturat concomitent pe tot parcursul meciului, dar la fel, cu un plus in repriza a doua. Am afisat mesajele “Sud Galati/Alaturi de POLI” si “Justice for Legia Warsaw fans”. Au existat si cateva scandari pro-Timisoara si unele impotriva sefului FRF, Mircea Sandu. 
Dat fiind faptul ca pe 7 septmebrie anul curent, s-au implinit 20 de ani de la victoria Otelului cu 1-0 acasa in fata prestigioasei Juventus Torino, intr-un memorabil meci din Cupa UEFA, am gasit de cuviinta sa realizam o mica coregrafie pentru a celebra acest eveniment, care pentru noi galatenii, care iubim o echipa ce nu are foarte multe performante notabile, a reprezentat si reprezinta inca, cel mai important eveniment din viata echipei noastre de suflet. Coregrafia a constat in afisarea unei panze pe care putea fi vazuta o mica parte a unui teren de joc, in centrul acestuia fiind pozitionat Profir bucurandu-se dupa ce a inscris din penalty golul victoriei Otelului. Pe tricoul acestuia era inscriptia “CSG” sponsorul echipei de atunci, iar pe sortul de joc al acestuia numarul 7, cel cu care Profir a jucat in acel meci. In spatele jucatorului este Tacconi, portarul de atunci al Juventusului, deznadajduit dupa primirea golului din partea unei echipe careia pana la acel meci poate ca nu ii stia inca numele. In dreapta de sus a panzei este tabela de marcaj care reaminteste de rezultatul acelei dispute de dulce amintire pentru noi “Otelul-Juve 1-0”. Panza a fost realizata sub forma unei fotografii vechi, rupta pe margini. In stanga si in drepta panzei am fluturat steaguri rosii si albastre. Mesajul coregrafiei a fost “Daca pozele ar vorbi…”.

Ne-am vazut de drummul spre casa, dupa un meci in care pe teren am fost invinsi, desi echipa nu a jucat rau. A fost o deplasare destul de reusita si speram sa continuam macar in aceeasi nota.

Leonard

7 comentarii »

  1. frumos

    Comentariu de craiova — Septembrie 17, 2008 @ 8:49 am | Răspunde

  2. Mesajul de bun venit pentru Gava, nu a fost semnat 😉

    Comentariu de GS — Septembrie 17, 2008 @ 9:31 am | Răspunde

  3. de clarificat ceva… NU AU FOST 3 STEAGURI MARI CI 2(de fluturat ao fost si in acelasi timp si separat nu conteaza asta) plus ink 2-3 japoze si 2-3 teaguri mai mici…
    mesajul cu gava nu a fost semnat!!!;)
    de auzit… slab… dar sincer… nici voi (sud si nord) nu v-ati facut auziti de multe ori… chiar daca fuserati mai activi!!!
    coregrafia din sectorul nostru nu se intelegea… nah… constructia stadionului nu ofera o acustica buna… si nici inclinatia nu este una foarte buna pt a face coregafii…

    Comentariu de redu' — Septembrie 17, 2008 @ 3:58 pm | Răspunde

  4. scuza-ma, dar vreau sa te intreb ceva…tu joci sau ai jucat vreodata fotbal? daca nu…atunci cum poti suporta sa iti traiesti viata pentru altii, care joaca si tu sa ii privesti? imi da impresia ca tu nu traiesti de fapt, ca esti doar un spectator pe un stadion, unde altii, o echipa, isi traiesc visul, viata…iar tu, esti doar o voce si o pereche de ochi printre randuri…
    cam asa pricep eu pasiunea asta a ta coplesitoare pentru fotbal…te ajuta asta sa cresti in vreun fel, sa te dezvolti ca om?
    intr-adevar, fotbalul e grozav (si mie imi place), te invata ce inseamna munca in echipa si toti pentru unul si unul pentru toti…si iti arata ca doar daca tragi tare obtii victoria pe care o doresti…si e un sport sanatos pentru trup si pentru minte…dar e mai savuros pentru cel de pe teren, pe cand tu te pricopsesti doar cu vazutul si cu bucuria care nu e pentru ceva ce ai realizat tu prin fortele tale, ci altii…straini de tine pana la urma…
    hey, nu o lua in nume de rau…ma gandeam si eu…

    Comentariu de Diana — Septembrie 18, 2008 @ 1:18 pm | Răspunde

  5. Ce panarama de mesaj.Ce cauta aici?…Dar tu joci in filme sau doar te uiti la ele?

    Comentariu de Orasul de la Dunare — Septembrie 20, 2008 @ 12:43 pm | Răspunde

  6. Hahahahhahahhahahahhahaaaaa

    cel mai tare comentariu scris vreodata pe site-urile romanesti de profil

    =)) =)) =))

    ne-ai inchis Diana :))))))

    Respect celor solidari cu POLI!

    Comentariu de nimic nou. — Septembrie 20, 2008 @ 1:51 pm | Răspunde

  7. @Diana draga, asa cum unii au pasiune fotografiatul, muzica, asa cum unii iubesc sa expeditiile montane, asa cum altii au o pasiune pentru ceva, asa si noi avem o pasiune pentru a privi fotbalul. pentru a merge in peluza si a incuraja, a canta, pt a urma peste tot ceea ce iubim si ceea ce ne reprezinta. noi nu jucam in teren dar cei de acolo ne reprezinta.

    Comentariu de GS — Septembrie 20, 2008 @ 5:43 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

