Un colt ultra’ uitat de lume

Septembrie 17, 2008

Cronica ultra in galben-negru: Gloria Buzau-FC BRASOV

FC Brasov, ocupanta locului 7 inainte de aceasta etapa, se deplaseaza in etapa a 7-a a ligii I pe terenul formatiei Gloria Buzau, formatie ce nu a reusit sa castige nici un punct in aceasta editie de campionat.

Cu toate ca cei din conducere ne-au informat cum ca nu se mai ocupa de deplasarile suporterilor, si este posibil sa fim intorsi din drum precum au patit cei de la Craiova, noi ne-am incumetat, circa 80 de suporteri, sa fim alaturi de echipa favorita.

Ajunsi la Buzau am fost surprinsi de amabilitatea cu care am fost primiti din partea jandarmeriei.

Bannere prezente la meci : Delinquent,Flank Ultra 98,Grupo Alcoli si Provincial.

Grupul Delinquent a afisat mesajul „Rezista Ibrahim”, dorind sa-l încurajeze pe fostul portar stegar, Ibrahim Dossey, care se afla în coma, in urma unui accident de circulatie, suferit sambata. Ei au mai scandat „Impotriva blatului, tu ai luptat, iar acum cand esti la greu, nu te’am uitat”.

Fondul sonor a fost intretinut de galeria brasoveana, care a demonstrat inca o data celor din conducere, ca se pot descurca pe cont propriu.

La gazde in peluza, destul de multa lume, insa s-au facut remarcat decat un grup de 20 de persoane in spatele unui banner indescifrabil care pareau ca isi incurajeaza echipa, dar nimic mai mult.

Un meci frumos, o deplasare reusita atat pentru suporteri cat si pentru echipa, dar gandul nostru este la meciul urmator, cel cu Rapid, in care asteptam sa vedem ce surprize ne mai pregateste conducerea clubului.

Bamse PRVNC

15 comentarii »

  1. Pai una din surprize e 75 lei biletul la Peluza 🙂

    Comentariu de Un oarecare suporter — Septembrie 17, 2008 @ 8:51 am | Răspunde

  2. Daca ati fost 80, in poze de ce nu se vad mai multi de 20?

    Comentariu de Fiul Risipitor — Septembrie 17, 2008 @ 9:13 am | Răspunde

  3. Mai mult (scz graba asta)

    Comentariu de Fiul Risipitor — Septembrie 17, 2008 @ 9:13 am | Răspunde

  4. in poze aratati cat de cat…acu sunt curios cum aratati in realitate

    Comentariu de Alex — Septembrie 17, 2008 @ 12:50 pm | Răspunde

  5. mda…..frumos…dar iar ma deranjeaza cva……faptul ca e poza numai cu delciventzii…….plm…..da……asta e……..forza steagu…….

    Comentariu de stegar!!!! — Septembrie 17, 2008 @ 2:30 pm | Răspunde

  6. delicventii….sry pentru greseala

    Comentariu de stegar!!!! — Septembrie 17, 2008 @ 2:31 pm | Răspunde

  7. Fii tare Dossey!!

    ps. surpriza e ca le dau toata peluza la rapidisti. da cu pret de bataie de joc, 75lei. ce mizerie!

    Comentariu de D — Septembrie 17, 2008 @ 4:14 pm | Răspunde

  8. o pasarica mi-a soptit ca in campionatul trecut pe cand erati in „b” si ati avut meci cu dunarea galati , delinquent era sa ramana fara steag de gard doar ca baietii din sud galati iau lasat in pace pana la urma, adevarat?

    Comentariu de violet_power — Septembrie 18, 2008 @ 9:36 am | Răspunde

  9. foarte tare,cu crucea celta pe gard si mesaj pt dossey…

    Comentariu de gaga — Septembrie 18, 2008 @ 11:55 am | Răspunde

  10. imi pare rau ca nu m’am facut fotograf sa va pozez pe toti…

    Comentariu de BaMSe — Septembrie 20, 2008 @ 12:13 am | Răspunde

  11. Nu vad care e problema. Am fost 80 poate mai multi, fiecare din noi venind pe cont propriu.
    Violet Power nu stiu ce pasarica ti-as soptit tie, dar daca nu stii mai bine tii pentru tine.

    Comentariu de Un oarecare suporter — Septembrie 20, 2008 @ 5:40 pm | Răspunde

  12. pt violet_power .. pasarica aia nu ti-a zis tot 😉 4 contra 25 e ceva…vorbele se aud imediat..si ce facea cu baneru?abia auzise lumea de noi…ar fi fost un fapt de vitejie foarte mare

    Comentariu de Nutzu — Septembrie 20, 2008 @ 5:50 pm | Răspunde

  13. Si acum a auzit cineva ?

    Comentariu de IASI — Septembrie 21, 2008 @ 12:01 am | Răspunde

  14. @ IASI.. din pacate da. chiar si tu din cate se pare 😉

    Comentariu de d — Septembrie 21, 2008 @ 5:49 pm | Răspunde

  15. cum dracu sunteti voi nationalisti si sustineti africanii ? asa faceti si cu tiganii e clar ! „nationalistii plii”

    Comentariu de Eu — Septembrie 22, 2008 @ 3:31 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

