Un colt ultra’ uitat de lume

Septembrie 21, 2008

Cronica ultra’ ros-albastra: Steaua-Bayern Munchen 0-1

Zi de miercuri ploioasa si foarte friguroasa. Pentru a mia oara jucam pe o astfel de vreme oribila. Stau si ma gandesc daca s-au vandut chiar toate biletele, asa cum sustin oficialii clubului prin ziare. Sper sa fie asa si sa facem din nou atmosfera indiferent de conditiile meteo.
Ajung la stadion. E plin peste tot de fulare si steaguri ros-albastre. Ploaia nu s-a oprit si parca are de gand sa continue ani in sir in acelasi stil enervant. Parca am fi la Londra. Pacat ca nu seamana si caile de acces catre stadion cu cele ale unui stadion londonez.

Mai sunt 3 ore pana la inceperea partidei. Intru intr-o carciuma unde ma cunosc cu 90% dintre cei prezenti acolo. Atmosfera e optimista…poate prea optimista. Ma gandesc cu groaza ca Bayern a batut la Koln in ultima etapa cu 3-0. In fine, ce o fi, o fi. Imi iau un pepsi si o suta de whisky si ma asez la o masa in mijlocul alor mei.

Orele trec repede, intre timp au venit si cativa “frati” bulgari de la CSKA. Am inteles ca vin vreo 4 baieti si de la Partizan si au bilete tot in Peluza Sud. A doua zi urmau sa plece la Timisoara la meciul lor cu Poli.

Mai e mai putin de o ora pana la meci, plecam cu totii spre stadion. Asa cum ma asteptam, noroi, balti, ploaie, frig…mazga, mizerie. La portile stadionului nelipsitele goarne si teribilii suflatori cu joben isi fac aparitia. Parca sunt din ce in ce mai multi… La dracu cu ploaia asta, cred ca ii ajuta sa se inmulteasca precum ciupercile. Imi fac curaj ca voi urla la ei in peluza si le voi baga goarnele pe gat daca o tin tot asa.

Am intrat pe stadion. E mai gol decat ma asteptam. La tribuna 1 si oficiala, lumea s-a retras in sus, in zona acoperita. Restul stadionului sta si priveste cu jind la fericitii de sub copertina oficialei.

In fine, tensiunea creste, echipele intra pe teren. Spectatorii de la cele doua tribune scot mii si mii de stegulete ros-albastre si incep sa le fluture. Se vede frumos. Noi, sudul, ridicam toate steagurile. E bine. Imi era teama ca din cauza vremii vor fi putine steaguri, dar nu e asa. Nordul desfasoara o coregrafie pe toata peluza. Destul de reusita coregrafia. O combinatie de desen pe panza si cartoane, reprezentand cucerirea unei redute otomane in care inamicii purtau tricourile Galatei si cuceritorul era in rosu si albastru. In spatele desenului un soare la rasarit format din placute galbene si portocalii. Un minus pentru lipsa contrastului, prea multe culori luminoase si pale au creat neclaritate in expunere.

A inceput meciul. Noi incepem sa cantam cat de tare putem. Observ cum unii sunt deja captivati de joc si uita sa mai cante. Urlu la ei cat de tare pot.

 

Dupa golul nemtilor atmosfera nu se schimba in cele doua peluze. Se canta in continuare, ce-i drept cu mai putin elan. Pana la final prestatia celor doua peluze a fost una medie spre buna. Am avut ghinion cu cele doua bare si alte multe ratari, dar am avut si noroc cu un portar precum Zapata. Numele sau si cel al lui Ogararu au fost cele mai des scandate de suporterii Stelei.

 

 

Am pierdut. Asta e! Parca revad filmul cu Arsenal de acum un an. M-am obisnuit cu stilul asta de joc. Imi pare rau ca nu progresam, dar nu am ce face, tin cu Steaua si la bine si la rau si merg mai departe. Ne suim pe gard si ii aplaudam pe ai nostri. Ei ne raspund si vin la noi salutandu-ne. Ogararu pleaca la vestiar si revine repede intreptandu-se catre Peluza Sud. Ajunge la noi si ne da un tricou galben pe care era imprimata o mare inima ros-albastra. D-asta te iubim noi pe tine, George!

Am plecat de la stadion si gandul imi este setat numai pe locul unde am parcat masina si pe cat de bine imi va fi cand voi da drumul la caldura. In drum vad multi suporteri suparati. Imi dau seama ca nu ma doare mai mult decat orice alta infrangere. Am jucat cu o echipa mare si care stie fotbal. Nu stiu cat de mult conteaza asta, insa atatea infrangeri si victorii vazute ani si ani de-a randul, te fac la un moment dat sa devii mai echilibrat atunci cand pierzi, insa nu schimba euforia unei victorii…asta e bine!

 

Ma suna ai mei si imi spun ca impreuna cu cativa de la Nord au prins niste nemtalai la Moghioros si le-au luat un steag de gard, dar din pacate era unul al unui fan-club ( din Bonn ). He he! Nu e asta vreo captura, dar imi surade ideea ca pe viitor sa nu mai vina strainii aici ca la ei acasa si sa se astepte sa ii primim cu zambete, alcool ieftin si tarfe. Mai bine doi pumni in cap si un steag luat…fie el si de fan-club.

 

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Lecce

9 comentarii »

  1. cronica realista chiar placuta,mai putin prestatia noastra,cred ca nu am vazut ,de cand merg pe Ghencea ceva mai oribil,nimeni nu canta,nici membri brigazilor,sincer daca sunt dintr-o brigada si ma roaga „baiatu` ala cu portavocea”sa cant,pai cant frate macar de rusine,daca nu de placere,la sud a devenit moda”ba daca stau asa cu mainile sub pectorali,imi afisez esarfa de brigada,de ultras,afisez un aer de superioritate,ma incordez putin,mai injur un gornist,un jucator,un picior la un scaun si sunt cool,nu ca fraierii astia care canta de foame,ce! ei nu vad ca echipa nu conduce,si doar fraierii canta,baietii rai ,NU!”
    Lecce pacat de oameni ca tine,crede-ma admosfera a fost jalnica,bine ,stii si tu prea bine si toti care se rugau de ei sa cante.
    steagurile ,ne-am cam chinuit noi sa le fluturam,chiar extrem de insistent dar fiind pline de apa era aproape imposibil
    inca o data PACAT DE CEI CARE VIN DIN PLACERE,CANTA DE PLACERE,SAR DE PLACERE SI PASIUNE,stiu vorbe prea mari si amuzante pentru baietii rai.

    Comentariu de Lazialul — Septembrie 21, 2008 @ 3:30 pm | Răspunde

  2. Din cate stiu Lecce steagul a fost capturat de niste baieti din nord si baietii tai nu au avut absolut nici o implicare. Defapt si voi stiti asta!

    Comentariu de PN STEAUA — Septembrie 22, 2008 @ 6:42 pm | Răspunde

  3. Steagul a fost luat de un baiat din TK, care era impreuna cu unii de la mine din grup, apoi au fost si cei de la Shadows implicati cand a inceput scandalul cu nemtii si cand a inceput garda sa alerge lumea. Nu e asa???? Te-ai simtit frustrat de ce am scris???… Vorbeste cu mine, nu mai da apa la moara si la zvonuri pt altii… Eu nu am fost acolo, dar mai bine vii si imi zici mie cum a fost sau cum crezi tu ca a fost. Oricum nu e o mare captura si stim cu totii asta.

    Comentariu de lecce — Septembrie 23, 2008 @ 10:26 am | Răspunde

  4. nu incerc sa ma cert cu nimeni si nu ma simt frustrat numai ca am fost de fata cand un membru Shadows i-a luat din bratele neamtului steagul…si apoi a fost trecut prin nu mai stiu cate maini si masini…nu este o captura cu toate ca e bine venita…PS:nu vreau sa intru in polemica cu nimeni mi se pare absurd sa ma cert pe tema asta cucineva, numai ca am simtit nevoia sa spun asta

    Comentariu de PN STEAUA — Septembrie 23, 2008 @ 7:32 pm | Răspunde

  5. „mandrii si demni ca niste daci”??? ok, dar voi chiar sunteti madrii ca v’ati pozat cu un steag capturat de altii, si ce fericiti erati cand atingeati steagul, este incredibil cum un grup atat de vechi si renumit ca vacarm se mandreste cu munca altora…poate aveti bunul simt sa nu ii informati si pe altii ca e captura voastra…

    Comentariu de ss — Septembrie 23, 2008 @ 7:32 pm | Răspunde

  6. apropo, La multi ani Vcm!!!

    Comentariu de PN STEAUA — Septembrie 23, 2008 @ 7:38 pm | Răspunde

  7. ati auzit de captura piromanii:)))?

    Comentariu de dfds — Septembrie 23, 2008 @ 10:54 pm | Răspunde

  8. Foarte realistica cronica,e punctat totul.Daca ar fi in peluza jumatate dintre noi ca Lecce atunci am fi tari de tot,dar din pacate altii prefera semintele si uitatul la meci cu mainile in buzunar!!!:(

    Comentariu de seby6 — Septembrie 25, 2008 @ 3:33 pm | Răspunde

  9. si cine i-a chemat pe cei de la shadows?

    Comentariu de ? — Octombrie 7, 2008 @ 2:17 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

