Un colt ultra’ uitat de lume

Septembrie 25, 2008

Comunicat „Distrikt ultra'” hunedoara

Am indurat multe. Rare au fost situatiile in ultimul timp cand rezultatul din teren ne-a facut fericiti. Pentru noi nici nu a mai contat practic scorul. Stiam ca vom merge din nou in Nord si vom canta in timp ce oaspetii vor gasi cu usurinta poarta noastra. Stiam ca vom pleca prin tara cu cate un sandwich in ghiozdan, vom sta nedormiti, sa vedem o noua infrangere a echipei. Dar nu conta! Am mers in peluza din daruire. Orice probleme aveam, cand paseam pe scarile stadionului un suras ne aresta fetele. E un sentiment pe care nu-l poti descrie, ci doar sa-l simti.

Pentru noi gazonul mai ca nici nu exista. Nu am avut niciodata speranta unei promovari, cu bucuria unei victorii,fie ea si acasa, ne-am intalnit cam rar in ultimul an jumatate, asa ca entuziasmul performantei nu a fost niciodata prezent printre noi. Dar totusi am reusit sa ramanem uniti si chiar au aparut oameni demni care ni s-au alaturat.

Nu aveai cum sa nu canti toate cele 90 de minute, cand te uitai in stanga, in dreapta, in fata, in spate si vedeai in ochii colegului aceasi pasiune arzatoare, asemeni unei flacari olimpice, acel foc care iti da mereu putere, chiar daca auzeai crainicul stadionului cum anunta primirea celui de al patrulea gol al echipei tale. Nu aveai cum sa nu strigi cu toata puterea cand vedeai fularul alb-albastru ridicat spre cer si din suflete rasuna “chiar daca sunt trist/ cu tine simt ca exist” in timp ce bataile din palme erau acompaniate de cele ale inimii. Nu aveai cum sa nu iti scoti plamanii afara cand deschideai ochii si cu un nod in gat, priveai spre cer si-l vedeai pe Misa (Dumnezeu sa-l ierte) plangand.”

In acest sezon am fi vrut sa continuam pentru fenomen, dar din pacate infectia ce a cuprins pe cei ce au in mana fraiele Corvinului este prea mare. Si nu ne referim la saracii jucatori care din pacate atat pot ei, ci la caracatitele care in loc sa dea fotbalului hunedorean o mana de ajutor, mai bine arunca in suporteri cu cate o tentacula, iar celelalte brate sunt alungite dupa bani. Chiar daca ne-a fost foarte greu sa luam aceasta decizie, am hotarat sa ne autosuspendam pe termen neliminat. Nu pana cand va curge lapte si miere, ci pana cand din aceasta infectie vor disparea parazitii si puroiul ce in momentul de fata nu fac cinste culorilor alb-albastre.

Tot ce am facut pana acum, am facut-o din demnitatea de Hunedoreni. Pentru asta am ajuns sa si luptam cu persoane de nivel jos ca si caracter, dar din pacate sus ca pozitie sociala. Si vom lupta si in continuare pentru oras, pentru echipa, insa nu vom mai ocupa sectorul din Nord pentru un timp . Totusi vom incerca sa ne facem simtita prezenta prin alte actiuni, prin care sa le reamintim locuitorilor acestui oras ca SUNT HUNEDORENI, SI TREBUIE SA FIE MANDRII DE ASTA!

3 comentarii »

  1. eu va respect baieti si ma ofer sa va fac niste fulare sau esarfe pentru brigada la o reducere de 70% .
    Sper sa reveniti ca e pacat . Numai bine

    Comentariu de Sorin Mihailescu — Septembrie 26, 2008 @ 1:02 am | Răspunde

  2. Respect pt acesti baieti..pacat de voi..fenomenul in provincie se duce de rapa pt ca suporterii nu au echipa sa o sustina..

    Comentariu de ScristY — Septembrie 26, 2008 @ 10:42 am | Răspunde

  3. daca e sa ma iau dupa avalansa de comunicate de la noi(apropo e o moda deja) ultrasul e o fiinta sensibila inclinata spre poezie si arta, pe care sa nu il atingi cu o floare…
    „un suras ne aresta fetele”
    „vedeai in ochii colegului aceasi pasiune arzatoare, asemeni unei flacari olimpice”
    „bataile din palme erau acompaniate de cele ale inimii.”

    nu vreau sa fiu rau dar parca e prea gay chiar si pentru Hunedoara…

    ps
    numai puneti botul la toti liderii de pe aici copii…desi daca il respectati pe tiganul vopsit blond asa de mult va meritati soarta…

    Comentariu de un gras — Septembrie 28, 2008 @ 12:32 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

