Un colt ultra’ uitat de lume

Septembrie 29, 2008

Cronica ultra’ a derby-ului Ligii a 2-a, seria a 2-a

La sfarsitul saptamanii care tocmai s-a incheiat, a avut loc in Liga a 2-a unul dintre cele mai imprtante derby-uri, din punct de vedere ultras. Partida din Seria a 2-a dintre Dacia Mioveni si C.S. MECHEL Câmpia Turzii a adunat in tribune peste 20.000 de spectatori. Partida a avut de toate, goluri spectaculoase, rasturnari de scor incredibile, si, in special, o atmosfera sud-americana in tribune si peluze, „vinovatii” fiind ultrasii celor 2 echipe care au umplut pana la refuz cele 2 peluze.

Dar amanunte despre ce s-a petrecut in gradenele modernului stadion din Mioveni le aflam de la corespondentul nostru, Kacio.

„Vad ca nici una din cele doua peluze nu a avut buna intentie de a ne face o cronica. Pacat, caci meciul a fost de interes ultra`, drept urmare am decis sa-mi rup de timpul meu pentru a asista la meci.Si credeti-ma, s-a meritat.

La meci au asistat circa 20000 de persoane,dintre care aproximativ 2000 de ultrasi de o parte si de alta. Toti si fara sa ma insel o zic, peste 18 ani. Au aratat bine tot meciul, au cantat, au dat fumigene si s-au ironizat prin mesaje. Nu stiu cum naiba stiau de prezenta mea acolo ca mi-au facut si un mesaj. Nu-l mai tin minte exact, dar suna in genul „kacio da-te-n p..lele noastre de bezmetic, ca ne-a spus … ca esti patetic”. Asta referitor la mesaju meu anterior referitor la cronici. Da, atunci cand m-a trimis cosmin la culcare. Ca o paranteza, rog adminul sa faca cercetari, sapaturi, sa descopere de pe ce user mai intra leutz aici. Sa fie dati toti afara eventual, ca ce plm..cum si-a permis sa-i dea parola?  Cand i-a cerut-o , trebuia sa-i raspunda tovarasu asa „bai, eu ti-as da ma parola, dar nu pot fratele meu. Ca ne-a zis adminu sa nu dam. Sper sa nu ne stricam prietenia”.

Dar sa revenim la meci. In peluza Mioveniului au fost prezente urmatoarele grupuri „Hi5 ultra” si „Nemuritorii luptatori”.

La Mechel si-a facut aparitia pentru prima data grupul intitulat simplu „Pentru oras”. Prevad un viitor stralucit, caci inca de la primul meci au dat dovada de un entuziasm puternic. La Mechel scena ultra` e in plina dezvoltare, caci din acel grup toti mi-au parut oameni seriosi. Apoi nici ca mi-am dat seama cand am schimbat cateva vorbe cu ei ca nu are nici unu peste 18 ani, dar am simtit ca-ti poti pune baza in ei. Baieti seriosi ce s-au documentat profund inainte de a intra in aceasta lume puternica, a barbatilor. Au facut cursuri, au citit si s-au interesat pe google despre ultrasi si CODUL ULTRA`. Teoria au invatat-o, dar sa vedem si practica, caci nu-i asa , mai toti ultrasii recenti ai Romaniei au invatat pe internet.

Insa am fost si un pic stupefiat atunci cand mi-au facut o invitatie de fair fight. Nu pe loc, ci cand am ajuns acasa. Mi-au facut invitatia pe messenger, caci cum era normal, am facut schimb de id-uri si conturi de hi5. Prevad ca se va forma o prietenie . Vom face conferinte ,eu cu Mechel, Mioveni si ceilalti ultrasi provinciali ce trebuiesc sustinuti.

Sa-i ajutam, aceasta ar fi sfatul meu. Caci avem nevoie de ei. Romania are nevoie de el. Peluzele au nevoie de ei. Cu ei vom invinge. Vom razbate in lupta cu fotbalul modern pe care noi nu-l acceptam.
Pe timpul meciului au dat dovada de tovarasie, atunci cand gaborii au incercat sa confiste un mesaj ce era semnat de Hi5 ultra. Atat Mechel, cat si intreaga suflare a Daciei Mioveni s-au unit si au reusit sa opreasca abuzul. Toti oamenii de varsta a 3-a au sarit in ajutorul ultrasilor.

In incheiere va zic ca a fost un meci frumos. La fluieru final al arbitrului, baietii din cele 2 peluze si-au completat albumul de poze, fiecare pozandu-se pe gard, cu portavocea in mana. Va voi prezenta si pozele, caci cat de curand si le vor pune pe hi5 pentru a fi admirati de p.z.e. Caci sunt frumosi, cu paru lins, haine cu buline. P.zde pentru p.zde…

Va multumesc pentru atentie !!”

Aceasta a fost relatarea de la fata locului a distinsului nostru colaborator, Kacio, care a facut deplasarea pe banii sai, necerand nici decontarea spagii date pe Intercity la nas, nici diurna de bere pentru cele 2 zile pe care si le-a rupt de la gura.

6 comentarii »

  1. Mi se pare de cacat ca faceti o astfel de caterinca. Si nu, n-am nici o treaba cu liga a 2-a seria a 2-a implicit cu Dacia Mioveni sau Mechel Campia Turzii!!

    Comentariu de Fiul Risipitor — Septembrie 29, 2008 @ 2:08 pm | Răspunde

  2. Fiul risipitor
    ca sa vrei sa fii inteles, nu e nevoie sa folosesti doua nume pe acelasi IP. Daca scriu 2 acelasi lucru nu ma impresioneaza cu nimic. Parodiile sunt un lucru util societatii, pentru ca ne arata care sunt defectele. Aceasta parodie da multora peste nas, mai ales celor care se lauda si se cred mai mult decat sunt, dar pentru asta trebuie sa intelegi ironia fina. daca nu o intelegi, ti se pare o prostie acest articol

    Comentariu de admin — Septembrie 29, 2008 @ 3:19 pm | Răspunde

  3. Bine admin am inteles asta. Insa nu ti se pare o mare prostie sa faci o astfel de caterinca (care din pacate pe acest site vad ca e din ce in ce mai des folosita) cand fenomenul ultras in tara e la pamant si majoritatea peluzelor din tara sunt la pamant? Cum promoveaza aceasta cronica fenomenul ultras? Cu ce-l ajuta?

    Comentariu de Fiul Risipitor — Septembrie 29, 2008 @ 3:47 pm | Răspunde

  4. Kacio, crezi ca asta e problema in acest moment, ca nu are majoritatea din grupurile ultras peste 18 ani?

    Comentariu de RoUltras — Septembrie 29, 2008 @ 3:54 pm | Răspunde

  5. „pt asta trebuie sa intelegi ironia fina”.. hai degady..mai scuteste-ne tata. Aia care se lauda si se cred mai mult decat sunt nu iti viziteaza tie blogul. Cred ca altul ar fi targetul site-ului si cu asta ai dat cu batu-n balta.. eu sunt scarbit.

    Ti-ai gasit si cine sa-ti conceapa „umorul fin”.. kacio..

    Comentariu de nimic nou. — Septembrie 29, 2008 @ 5:10 pm | Răspunde

  6. nasol artic
    nu place

    Comentariu de eu — Septembrie 30, 2008 @ 9:16 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

