Un colt ultra’ uitat de lume

Februarie 28, 2009

Steaua-Vaslui 1-1 (cronica foto & video)

steaua-vaslui-1-1-14

Atat coregrafia Peluzei Nordul, cat si cea a Peluzei Sud care a fost interzisa la intrare, au fost „dedicate” patronului Stelei, o persoana non-grata in peluzele din Ghencea. S-au dat torte in Nord, si fumigene in Sud. S-a scandat aproape tot meciul impotriva lui jiji, ultrasii stelisti hotarand sa duca pana la capat razboiul , adica pana la plecarea din Ghencea a „ultimului gibon”.

Ambele peluze au afisat multe mesaje, toate in cadrul aceleiasi miscari de contestare a patronului. Mesajele afisate au fost:

Ti-ai vandut finul cand te-a ajuns criza
A doua zi erai in cazino si mareai miza – Vacarm

Simtindu-ne stingheri in propiu’ stadion
Luptam pana la plecarea ultimului gibon – Nucleo

Pe 24 un an am facut alaturi de Steaua
Prin multe am trecut – mesaj aniversar Shadows

Nu-mi pare rau ca am pierdut atatia ani intr-o peluza cu ai mei
Imi pare bine ca nu mi-am vandut sufletul pe banii tai – Vacarm

Un cioban ce se crede dictator
Un argat cu iz de tradator
AFARA DIN GHENCEA! – Peluza Sud

Cu valize si dosare penale
Ne-ai patat istoria impunatoare – Nucleo

Ai fost un simbol cu demnitate si onoare
cum ai putut sa te intorci pe banca oare? – Peluza Nord

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

2 comentarii »

  1. Pierdut pe drum 8 bucati rapezi in zona prelungirea ghencea, in spatele blocului. Ii declaram nuli.

    Comentariu de Ogica — Februarie 28, 2009 @ 7:23 pm | Răspunde

  2. Se strange latul, ciobanule!

    Comentariu de Crs — Februarie 28, 2009 @ 7:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.