Un colt ultra’ uitat de lume

Aprilie 2, 2009

Austria 2 – 1 Romania

4086

7 comentarii »

  1. incredibil , ce tari cainii astia , fii atent fac spectacol si aprin torte chiar si in austria , si cati Romani!!! incredibil , in-cre-di-billllll!
    oare unde sunt astia cu comenturi de cacat , unde sunt coloratii si aia de langa cimitir, se uitau la televizor…………?
    si acum urmeaza sa ne predea lectii de ce ar fii facut ei nu????
    bravo baieti.

    Comentariu de dsud — Aprilie 2, 2009 @ 9:22 am | Răspunde

  2. mda bancul zilei : HAI ROMANIA !!

    Comentariu de HooLAntiF(Radauti) — Aprilie 2, 2009 @ 10:07 am | Răspunde

  3. Mi-e jena… Macar atat mai aveam fara rusine…

    Comentariu de Felix-Gabriel Lefter — Aprilie 2, 2009 @ 10:08 pm | Răspunde

  4. Fenomenal, nemaipomenit, incredibil si nu-mi vine sa cred. Cainii au avut torte, le-au aprins si a iesit si ceva fum din ele, iar colac peste pupaza le-au aprins si in Austria. Exceptional, nu-i asa ?
    Propun sa le facem statui in Uganda 🙂

    Comentariu de Crs — Aprilie 3, 2009 @ 7:22 am | Răspunde

  5. iar spectacol dinamovist………

    Comentariu de brenacu — Aprilie 3, 2009 @ 9:37 am | Răspunde

  6. mai „cainilor” nu va e prietenii mei rusine? iar a bagat vasilica bani in buzunar sa va duca in strainataturi? of, of, mai, mai…de unde fratii mei moda asta cu bannerele brigazii in peluza cand joaca nationala…as vrea sa vad un meci al italiei cu irr pe gard si langa ei asru drughi fdl boys san

    Comentariu de irr — Aprilie 3, 2009 @ 7:03 pm | Răspunde

  7. […] Austria 2 – 1 Romania […] […]

    Pingback de Top Posts « WordPress.com — Aprilie 4, 2009 @ 2:22 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

